-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, November 18, 2014

(Panas) Aksi Penipuan Lelaki Bertelur akhirnya terbongkar Hari ini


Teka-teki lelaki bertelur di Penjaringan, Jakarta Utara, terbongkar sudah. Ternyata, Sinin yang mengaku boleh bertelur itu berbohong. Penipuan lelaki itu terbongkar selepas Jabatan Kesihatan Jakarta memeriksa Sinin di RSUD Koja.



Ketua doktor IGD Hospital Umum Daerah (RSUD) Koja, Dedi, berkata, sejak awal dia sudah tidak percaya dengan pengakuan Sinin. "Saya dari awal udah gak percaya," kata Dedi menurut sumber yang diambil dari Merdeka.com, Selasa 18 November 2014.

"Pertama memang saya udah ngira itu telur ayam. Sangat tidak mungkin secara perubatan ada manusia boleh mengeluarkan telur ayam dari tubuhnya, ketika saya mau pecahin dia larang kerana menurutnya kalau dipecahin nanti badannya sakit. Sebenarnya kami tidak berkuasa untuk melakukan pemeriksaan dia (Sinin). Tetapi kerana adanya permintaan dari Sudinkes maka kami lakukan pemeriksaan secara perubatan, hasilnya memang tidak ada gejala apa-apa," ujar Dedi.

Sebelum ini, Sinin membuat heboh apabila mengaku berkali-kali mengeluarkan benda berwarna putih seperti telur dari anusnya.

Dedi telah mengatakan ada kejanggalan atas pengakuan lelaki yang mesra disapa Kong Naim itu sebab tidak ada bekas merah atau lecet pada duburnya.

"Harusnya ada. Makanya dirawat di sini untuk kami pemerhatian, apa benar bertelur atau tidak. Nah, dua hari ini tidak ada tanda-tanda itu," ujar Dedi. (Sumber: Merdeka.com)

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain